Oferta
Administracja i zarządzanie budynkami
Administrowanie i zarządzanie budynkami obejmuje:
- odbiór nieruchomości od poprzedniego zarządcy przy udziale własnych inspektorów,
- reprezentowanie Klienta na zewnątrz w kontaktach z organami administracji państwowej i samorządowej,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali oraz danych teleadresowych właścicieli,
- weryfikacja stanu prawnego i faktycznego lokalu,
- zwoływanie i organizacja zebrań wspólnoty, przygotowywanie projektów uchwał i sporządzanie wymaganej dokumentacji do projektu rocznego planu gospodarczego,
- zawieranie niezbędnych umów dotyczących utrzymania porządku i czystości na terenie nieruchomości oraz przynależnych do niej obszarach zielonych;
- opracowanie szczegółowego zakresu zadań i obowiązków oraz sprawowanie nadzoru nad ich wykonaniem,
- przepisanie na wspólnotę umów zawartych z dostawcami mediów, w razie potrzeby – zawieranie kolejnych,
- nadzór nad obsługą eksploatacyjną nieruchomości wspólnej (wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie warunków zawieranych umów oraz kontrola ich wykonywania),
- naliczanie i windykacja opłat należnych z tytułu zaliczki na poczet planu gospodarczego oraz innych należności wspólnoty,
- sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego przejęcia nieruchomości, jej dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej,
- zawieranie i kontrola niezbędnych umów dotyczących konserwacji i utrzymania obiektu,
- przechowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości oraz Książki Obiektu Budowlanego, książek serwisowych poszczególnych instalacji, łącznie z metrykami DTR,
- optymalizacja kosztów ponoszonych przez Wspólnotę poprzez realizację Programu EKOzarządzania.